Широкоформатний друк

Широкоформатний друк – це відмінна можливість для будь-якого рекламодавця заявити про товари або послуги, які він надає.  Саме завдяки своїм великим розмірам така реклама  не залишиться непоміченою, на неї обов’язково звернуть увагу. Найбільш вживані матеріали для виготовлення зовнішньої реклами, що використовує FlagService: папір Back Lite, папір Blue Back, банерна тканина, Flex-банер, банерна сітка, вінілова плівка.

Сьогодні дев’ять з десяти рекламно-поліграфічних фірм пропонують клієнтам широкоформатний друк. Наскільки популярний такий друк і де використовується? Почнемо з того, що основних видів широкоформатного друку два: інтер’єрний та зовнішній. Ми сьогодні поговоримо про зовнішній — той, який ми щодня бачимо на вулицях. Як правило, він застосовується в основному в рекламних цілях, і це не дивно. У нього є величезна рекламна перевага: її видно здалеку!

Щити (білборди)

Як стверджують фахівці з просування, саме білборди дають найбільший рекламний ефект — звичайно, якщо реклама правильно виготовлена і розміщена в потрібному місці. Тому щити — один з найпоширеніших видів зовнішньої реклами. Вони ефективно працюють і при довгострокових кампаніях, і при короткострокових акціях (оголошення про знижки, розпродажі і т.д.). Подумайте: скільки ваша реклама буде красуватися на вулицях міста? Від цього залежить, на чому її друкувати. Так, якщо ви орендуєте щит на місяць-другий, то цілком можна надрукувати зображення на папері. Це буде якісно та економно. Однак якщо передбачуваний термін служби реклами більше, то обирайте вінілову тканину, вона прекрасно слугує при різних кліматичних умовах.

Розтяжки

Найчастіше їх розміщують над проїзною частиною. Ефективність розтяжок як рекламного носія близька до ста відсотків: не помітити їх просто неможливо. Однак формат цього виду зовнішньої реклами передбачає виняткову лаконічність повідомлення: зазвичай це логотип і яскравий слоган. Розтяжки ідеальні, якщо треба оголосити про відкриття магазину, розпродаж в супермаркеті, сенсаційний показ у кінотеатрі — тобто якщо треба отримати максимально швидкий, вибуховий ефект.

Штендери

Це виносна конструкція невеликого розміру, зазвичай її розміщують неподалік від входу фірми, яка рекламується. Виконує функції і покажчика, і рекламного носія. Переваги штендерів: відносна доступність за ціною, ефективність і мобільність (можна легко переставити в інше місце). Існують штендери стандартних розмірів, але є й ексклюзивні — розмір і форма таких конструкцій не регламентуються (скажімо, корпус мобільного телефону в людський зріст). Каркас штендера зазвичай робиться з пластика або металу.

Брандмауери

Напевно, всім врізаються в пам’ять величезні рекламні зображення на всю стіну будинку. Як правило, це іміджева реклама дуже вДрук замовитиеликих компаній. Брандмауери з’явилися пізніше, ніж щити, але зараз їх популярність швидко зростає. Пов’язано це з тим, що сучасні друковані технології дозволяють виготовляти якісні зображення будь-яких розмірів.
Брандмауери розміщують на торцевих стінах, що не мають вікон і дверей або на будівельних лісах (як будівельну сітку) під час ремонту будівлі. Звичайний матеріал для брандмауера — банерна сітка. При дуже великих розмірах зображення надруковані полотна суміщають і склеюють.

Отже, області застосування широкоформатного друку дуже широкі. Головне — правильно визначитися з рекламними цілями, а з широкоформатним друком ми вам допоможемо!

 

Галерея

Наші роботи


Замовити зворотній дзвінок

Ми з Вами зв'яжемося